صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان كابينت چوبي و آدرس choob.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

www.ork.orq.ir





نحوه دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن توسط یک طراح
 
 
 

نحوه دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن توسط یک طراح

این مقاله به شما آموزش می دهد که با استفاده از رنگهای ملایم و مبلمان و دکوراسیون جدید نمای شیک و متنوعی را به اتاقتان دهید.

 

این مقاله به شما آموزش می دهد که با استفاده از رنگهای ملایم و مبلمان و دکوراسیون جدید نمای شیک و متنوعی را به اتاقتان دهید.

 

دکوراسیون خانه های قدیمی

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

اگر دکوراسیون اتاق نشیمن و ناهارخوری تان قدیمی است می توانید با استفاده از مبلمان های شیک و رنگهای جالبی که برای دیوار انتخاب می کنید، دکوراسیون بسیار شیک و جذابی را خلق کنید.
 

با استفاده از مبلمان های جدید و رنگ های جالب و زیبا دکوراسیون شیک و جذابی داشته باشید.
 

مرحله 1: طرح بکشید

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

با ایده هایی که به ذهنتان می رسد همان دکوراسیونی را که دوست دارید داشته باشید، درست کنید. اگر خانه رویایی که نزد خود تصور می کنید یک خانه دنج و راحت است، تا جایی که می توانید سعی کنید رویایتان را تحقق ببخشید.

 

مرحله2: نقاشی

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

برای اینکه فضای موجودتان یکسان شود دو رنگ انتخاب کنید که به طرز بسیار خوبی با هم هماهنگی داشته باشند. مثلا سبز ملایم را برای اتاق نشیمن و رنگ خردلی را برای اتاق ناهارخوری انتخاب کنید.

 

مرحله بعد: اتاق نشیمن

 

 

همانطور که در عکس مشاهده می فرمایید، از مبلمان رنگ ملایم و جدید استفاده شده که شامل یک کاناپه کوچک است تا فضای کوچک اتاق را بیش از این اشغال نکند. همچنین برای اینکه تا حدودی مد روز باشد از رنگ مشکی هم استفاده شده است.
 

لوازم براق و شفاف

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

استفاده از یک لامپ امروزی و جدید با لوازم و اثاثیه قدیمی تناقض دارد. درعوض رنگ مشکی به آنها وجود می بخشد. استفاده از رنگ خردلی برای پرده با رنگ ملایم اتاق نشیمن هماهنگی پیدا کرده است.
 

رنگ کردن اتاق نشیمن

 

 

انتخاب رنگ قرمز برای دیوارها و استفاده از مبلمان ساده هیچ هماهنگی و هیچ تاثیری در دکوراسیون اتاق نشیمن ندارد.
 

کف اتاق

 

 

استفاده از یک میز گرد برای جمع کردن افراد زیادی دور هم صمیمیت خاصی ایجاد می کند. شما می توانید از مبل، صندلی های دسته دار چوبی، و نیمکت برای این میز استفاده کنید.

 

تزئین قسمت مرکزی میز

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

برای اینکه به این اتاق خنثی رنگ و جلا دهید، یک گلدان را پر از لیمو ترش کنید و روی میز را یک پارچه نارنجی رنگ بیندازید و گلدان را روی آن بگذارید.

 

اسباب و وسایل سخت و محکم

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

برای اینکه اتاق نشیمن و ناهارخوری را با یکدیگر هماهنگ کنید از یک وسیله چوبی سخت و یک تکه وسیله چوبی سیاه مثل این آینه استفاده کنید.

 

نمای کلاسیک و قدیمی

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

اگر بخواهید زیبایی خانه را به رخ بکشید و پررنگ کنید، از رنگ متضاد دکوراسیون یعنی سفید استفاده کنید. برای مثال در این تصویر از یک قفسه سفید استفاده شده است.

 

نورپردازی

 

دکوراسیون اتاق ناهارخوری و نشیمن

 

اگر فضای کلاسیک و قدیمی اتاق ناهارخوری را دوست دارید می توانید از یک لوستر مشکی رنگ برای مدروز کردن خانه استفاده کنید.
 


برچسب‌ها: <-TagName->

یک اتاق خواب مهیج و شیک با ترکیب رنگهای گرم
 
 
 

یک اتاق خواب مهیج و شیک با ترکیب رنگهای گرم

اتاق خوابی رنگارنگ با لایه هایی از بافت های باشکوه و شکل های دلپذیر از طرح های آسانی که حتما آنها را دوست خواهید داشت ایجاد کنید .

در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه میشود  اتاق خوابی رنگارنگ با لایه هایی از بافت های باشکوه و شکل های دلپذیر از طرح های آسانی که حتما آنها را دوست خواهید داشت ایجاد کنید . 
 
 
 ملحفه ها و روکش ها
 اتاق خوابی رنگارنگ
ملحفه ها باعث القای آسودگی و آرامش می شوند.مخلوطی از ساختارها را که متناسب با مد روز باشند و با هم مطابت داشته باشند به کار ببرید.این رخت خواب شامل ملحفه های شیک، روتختی بافته شده، روکش بالش ها ،پارچه های مخمل نماو یک لحاف ساتن است.
 
 
جیب های کنار رخت خوابتان
اتاق خوابی رنگارنگ
زیبا و عملی،در جیبهایی که در کنار ملحفه های نخی ایجاد مینکنید میتوانید کتاب ها، روزنامه ها و عینک هایتان را بگذارید.
 

پرده ها
اتاق خواب رنگارنگ

این اتاق خواب زنانه از کف زمین تا سقف با بافت ها و رنگ های گرم پر شده است.طرح چهار خانه ای که برای حاشیه بندی پرده ها استفاده شده به طور آشکار دیده می شود.طرح چهار خانه ای بسته به این که چقدر اتاق شما رسمی است میتواند از آستانه در تا کف اتاق استفاده شود.ما با استفاده از بند هایی که رنگشان هماهنگ  است پرده ها را کنار زدیم.
 
 
سبد ذخیره سازی
در اتاق خواب ذخیره سازی لوازم همیشه یک مسئله است.از ی سبد بزرگ برای نگهداری پارچه ها و عرقگیر ها و اشیائ گوناگون استفاده کنید و از زیر تخت نیز برای فش ها ،کیف ها و اشیا گوناگون استفاده کنید.
 
 
 
چراغ های تجملی
اتاق خواب
چراغ هایی که روی دیوار نصب میشوند برای مطالعه هنگامی که در تخت خود هستید بسیار مناسبند.اگر در مکان مورد نظر سیم کشی هست هر متخصص برقی می تواند آن ها را نصب کند ،اما اگر سیم کشی ندارد چراغ هایی را تهیه کنید که این سیمها را داشته باشند.متخصصان آنها را بالای  تخت شما نصب می کنند بدون اینکه هیچ سیمی  از آنها روی دیوار آویزان باشد.سایبان چراغ ها را با یکی از رنگهایی که در اتاق به کار رفته رنگ کنید.
 

 
تزئین دراور
اتاق خواب زیبا
گل های شمعدانی درن پارچه را پررنگ کنید. این پارچه و یک دراور که سه کشو دارد فضای اتاق خواب را بدون اینکه شیک بودن و آسودگی اش را کم  کند هیجان انگیز میکند.راه راه های روی دراور با.ه رنگ کرم در آورید و رگ های اطراف گل ها را نیز رنگ کنید.
 

بالش ها
برای اینکه زمستان خوبی برای خود ایجاد کنید بالش هایی در سایزهای متفاوت بدوزید(برای اینکه متفاوت دیده شوند) آن ها را روی هم تلنبارکنید و بخوابید،مطمئنا صبح هنگام دوست نخواهید داشت که از رخت خواب خود بیرون بیایید.

 
صندلی زیبا
برای اینکه در یک اتاق کوچک تمام سازگاری ها را ایجاد کنید از مبل وصندلی استفاده کنید.از یک میز کوچک با یک آینه بزرگ چند کاره که هم برای آرایش کردن و هم برای مکاتبه کردن است،استفاده کنید.جعبه هایی را که لوازم آرایش و لوازم مربوط به نوشتن را در خود جای می دهند را روی میز بگذارید.با به کار بردن یک میز با آینه سنتی و یک صندلی با سبک فرانسوی که با ابریشم قرمز پوشیده شده،دکوراسیون اتاق خالی از اشتباه به نظر میرسد.
 
 
تاج تخت
تاج تخت را با استفاده از یک قطعه پارچه نرم کنید.الگوی خود را باتوجه به شکل تاج تخت ببرید.تاج تخت را ابتدا با پارچه پشم مانند و بعد با پارچه نخی بپوشانید.هر لایه را به طور جداگانه به کار ببرید.
 


برچسب‌ها: <-TagName->

ایده جالب فضاسازی اتاق نشیمن با استفاده  !
 
 
 

ایده جالب فضاسازی اتاق نشیمن با استفاده از کمد !

اگر در ورودی منزل شما مستقیم به نشیمن باز میشود و میخواهید فضای نشیمن خانه شما حالت محفوظ تری داشته باشد میتوانید خودتان با استفاده از کمدهای داخل منزلتان فضاسازی انجام دهید .با ما همراه باشید
 
فضا سازی یک هال بزرگ با استفاده از کمدهای بزرگ
اگر در ورودی منزل شما مستقیم به نشیمن باز میشود و میخواهید فضای نشیمن خانه شما حالت محفوظ تری داشته باشد میتوانید خودتان با استفاده از کمدهای داخل منزلتان فضاسازی انجام دهید .با ما همراه باشید
 
 
 
1-قراردادن کمدها به شیوه پشت و رو
فضا سازی با کمد
کمدهایی که رو به فضای نشیمن دارند چیدمان مرتب تری باید داشته باشند . میتوانید به پشت انها چوب لباسی نصب کنید تا در قسمت ورودی از انها استفاده شود .کمد لباس هم که رو به سمت در ورودی قرار میدهیم و به پشت آن چند قاب کوچک نصب میکنیم
 
 
2- فضاسازی نشیمن
فضاسازی اتاق نشیمن با کمد
 اگر بعد از مدتی از این چیدمان خسته شدید میتوانید از فضای کمد وسطی که رو به سمت در ورودی دارد یک استفاده بهینه بکنید و تلویزیون خود را در آن قسمت قرار دهید
 
 
3-چیدمان داخل کمدها
فضاسازی اتاق نشیمن با کمد
برای مرتب به نظر رسیدن داخل کمدها میتوانید از سبدهای حصیری استفاده کنید و یک سری وسایل را داخل آن قرار دهید . در این صورت وقتی جلوی مهمان در کمدتان را باز میکنید داخل کمد شلوغ و بد نما نیست.
 
 
نکته:
میتوانید داخل کمدها را سیم کشی برق رد کنید و کمدهای سمت هال را نور بدهید که دراین صورت خیلی زیبا تر میشود
 
ملاحظه نمودید که برای فضاسازی همیشه نیاز به دیوار نیست .میتوانید ایده های بهتری پیاده کنید و از نتیجه کارتان لذت ببرید


برچسب‌ها: <-TagName->

 
 
 
 

دکوراسیون  شیک و مدرن اتاق پذیرایی برای یک مهمانی خاص!

با این رنگ آمیزی شیک و ایده های هوشمندانه ، دکوراسیونی مدرن و امروزی به خانه ی خود ببخشید .
 
دکوراسیون مدرن اتاق پذیرایی
با این رنگ آمیزی شیک و ایده های هوشمندانه ، دکوراسیونی مدرن و امروزی به خانه ی خود ببخشید .
 
* درخشش خانه را بیشتر کنید
دکور مدرن
می توانید طرح جذاب سبز شاد سیبی ، قهوه ای شکلاتی و سفید برفی را انتخاب کنید . سپس با طرحهایی مانند حلقه ی گل روی آن کار کنید . با اسپری برف شادی می توانید برف درست کنید و دسته گل را با یک روبان پهن آویزان کنید .

 
* میز درخشان
دکور مدرن
تور سفید و صاف و شالهای مخملی منجوق دار می تواند نمای زیبایی به مبلمان شما بدهد . دو عدد دستمال سفره توری بدوزید ، انتهای آن را با دکمه های براق تزئین کنید و آنها را به گونه ای روی میز بچینید که مقابل هم قرار بگیرند .
 
 
* نمای شیرین شده
دکور مدرن
شیرینی های رنگی را در ظرف های سفید و کریستال سرو کنید . شاخه های کوچکی را به آئینه و دور قاب عکس بچسبانید . با تورهای مخملی منجوق دار و درختهای پر از برف به فضای روی بوفه لطافت خاصی ببخشید .
 
 
* تجملات اضافه کنید
میز را پر از ظرفهای چهارگوشی که روی زیربشقابی های سبزرنگ قرار داده شده ، کنید و دستمال سفره هایی را همراه با روبانهای مخملی سبزرنگ که از سگکهایی از جنس الماس بدلی رد شده روی آن قرار دهید .
 
 
* آن را شخصی کنید
یک ظرف شکلات خوری با ارزش را در یک جعبه شیک بگذارید و با یک روبان آن را به هدیه ای تبدیل کنید و روی آن یک پیام زیبا بگذارید و به عزیزان خود هدیه دهید.
 
 
* حسابی آن را شیک کنید
دکور مدرن
کادوهای خود را با کاغذ کادوهای طرح دار کادو کنید . آن را با یک مهر به صورت امضاء ، برچسبی که اول اسم با حروف تزئینی براق روی آن نوشته شده باشد ، برگ و گلهای ابریشم و روبانهای مخالف زیباتر کنید .
 

* سایه نمای زمستانه ویترین

دکور مدرن
سه تا از شاخه های درختی که از حیاط جمع آوری کرده اید را داخل اتاق قرار دهید . این شاخه ها را در استوانه های بلوری بلند که با بلورهای سنگ نمک پر شده به نمایش بگذارید و برای نور بیشتر آنها را جلوی پنجره قرار دهید .
 

* صلح روی زمین

دکور مدرن کریسمس
برای زیباتر شدن فضا ، کبوترهای سفید و شاخه های ظریفی را در اتاق قرار دهید تا طبیعت را به منزلتان بیاورید


برچسب‌ها: <-TagName->

درباره وبلاگ

www.choob.tk
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)